Origins - Checks&Balances

Glitter Sisters lovordar alltid Origins produkter och som den allt för nyfikna skönhetsjunkie jag nu är så frågade jag min Matas-tjej lite mer om deras produkter för ett tag sedan när jag ändå var inne och köpte en födelsedagspresent (Fina Chanel - May blev det, förresten!). Hon skickade med en stor fin tub med den krämiga rengöringen Checks & Balances som är skräddarsydd för dom som har kombinationshud.
 
Under vintern är min hud väldigt torr men från mars och framåt är min hud normal med oljig panna.  Checks & Balances är väldigt skonsam och skummar upp och rengör ansiktet hur enkelt som helst(och man behöver bara lika mycket produkt som en ärta ungefär). Rengöringen doftar väldigt friskt och rent, men doften stannar inte kvar på huden efter man har sköljt ansiktet. Det bästa av allt är att jag verkligen känner att huden är rengjord, jag kan varken se eller känna spår från makeup eller annan smuts. Jag kommer definitivt köpa en fullstorlek av denna och använda den i kombination med min favorit-tvål Coal Face från Lush. Ny favorit!
 
Pris: Ca 225 kr.
Finns hos: Åhlens, Matas(För er som bor i södra sverige).
Mängd: 150 ml.
Rekommenderas för: Dom som har kombinationshud.
Mitt betyg: 5/5.

Kommentera här: