Nyheter från Kicks Makeup

Vårat svenska Kicks startade ut så smått med att släppa nagellack under sitt eget namn, men har nu utökat sitt sortiment med ett gäng läppglans som går under samlingsnamnet "High-shine Lipgloss". Glossen finns i sex nyanser och kommer säljas för 79 kr (15 ml). Tuberna känns lite trista, men om produkten är bra så är det absolut något jag kan se bort från! Jag skulle definitivt kunna tänka mig att testa rödorangea Santorini Sunset..
 
Utöver nylanseringen av gloss har Kicks även släppt en sommarkollektion med ett gäng nya nagellack som ligger på samma pris som alltid, 39 kr/st. Sommarkollektionen består av 8 lack med en trevlig variation av färg, allt från pangigt blått till skirt rosa. Vi får väl se vad Kicks hittar på härnäst.. Jag hoppas (och tror) på ögonskuggor..
ÖVersta raden: Gröna Lund, Sorbet Splash, Summer Fling, Girls Night Out.
Nedersta raden: Cotton Candy, Curacau Punch, Pearl Necklace, Life Aquatic.

Kommentarer:

1 Linnea - Makeup for Dummies:

Fina nyanser på glossen men jag tror inte att de är något för mig, har alldeles för pigmenterade läppar för att det skall ge någon effekt. Nagellacken däremot, finfina! :-)

2 Linda:

Glossen ser fina ut även fast förpackningen känns jätte tråkig

3 Honi:

Linnea: Funderar lite på hur pigmenterade dom egentligen är, skulle vara kul med något lite mer täckande :) Lacken är döläckra!



Linda: Ja förpackningen är inget att hurra över, men färgerna ser mycket fina ut.

4 josefine:

det kommer att komma skuggor! :)

5 Aidas Make Up:

Oooo, jag gillade verkligen den första raden av nagellack. Precis i min smak =)

6 Honi:

Josefine: Vi får se vad som händer! :)



Aidas: Färgglatt och fint, jag gillar dom också!

7 Anonym:

ååh, vad spännande! :D

8 Honi:

Anonym: Visst är det? :) Det blir kul att se vad dom hittar på härnäst!

9 Lisa:

tjusiga lack!

10 Honi:

Lisa: Håller med! Mycket vackra.

11 Areyanna:

lacken var helt ok=)=)=)

12 Honi:

Areyanna: Ja det finns iallafall ett par godbitar där tycker jag!

Kommentera här: