NOTD - Harmony

Ni vet väl att jag älskar lila, right? Allt lilatonat hör hemma i min samling, och en av dom senaste tillskotten är Harmony från en gammal China Glaze kollektion vid namn Romantique. På eBay kan man ofta hitta lack från dom äldre kollektionerna och jag brukar passa på att klicka hem gamla godingar som jag suktat efter men aldrig fått köpt. På bilderna har jag ett lager (!) och inget överlack, formulan var lite trixig och man kan se en hint av borstdrag men det är inget som stör mig. Vilken är eran favoritfärg på lack?

Kommentarer:

1 Michan- Beauty by M:

Åh det där var ju galet fint! :)

Jag älskar rosa,blått och orangea nagellack.

Mitt absoluta favoritlack är Pompom från China Glaze.

Grönt börjar växa lite mer i mina ögon också :)

2 Honi:

Michan: Orange har jag också blivit jättesugen på här under den sista tiden, normalt gillar jag inte orange men jag har verkligen fattat tycke för färgen!

3 Tove (Ytliga saker):

Jag har en riktigt rosa period just nu. Av de mer "ovanliga" lackfärgerna så är det grönt. Grönt grönt grönt. Finns en cool attityd i grönt utan att bli punkigt. :)

4 Camilla:

Riktigt snyggt nagellack! Jag älskar rosa, lila och blåa nagellack, men börjar även gilla gröna mer och mer nu :)

5 kerstin:

Snyggt och himla imponerande täckning!

6 Linda:

Så fint :) det beror helt på vilket humör jag är på :)

7 Honi:

Tove: Rosa fungerar alltid, klassiskt och sött men en färg jag personligen sällan bär faktiskt. Grönt gillar jag! :)



Camilla: Ni verkar vara många som gillar grönt, kan förstå det! :) Lila är som sagt en favorit..



Kerstin: Jag köpte det egentligen för att använda det till konad just pga täckningen men tänkte att jag skulle prova på egen hand!



Linda: Jag har det lite på samma sätt, men lila har alltid en plats i hjärtat (och på naglarna ;) ).

Kommentera här: