Jämförelse: Lavendel-lack

Efter att jag fick hem Essie's Play Date från Ebay för ett tag sedan har jag funderat lite på att jämföra det med några andra liknande lack i samma färgskala och nu har jag äntligen kommit till skott. Lacken på swatchen är i samma ordning som på bilden ovan. Att ett gäng lack under samma färgkategori kan vara så otroligt olika är faktiskt lite smålustigt att se, men dom är ju allihopa så fina på sitt sätt! Vilket gillar du bäst?
 
1. Color Club - Pucci-licious
2. Eyeko - Lilac Polish (Discontinued)
3. Essie - Play Date
4. Gosh - Wild Lilac
5. Depend - 159 (Släpptes 2010).
 

Kommentarer:

1 Agneta - My Nail Mania:

Bästa jämförelsen! Tack så mycket!

2 Ninni:

Superfina färger! Glad Påsk!

3 Carina (TotalBeauty):

Gillade lacken från Essie, Eyeko och Depend allra mest.

4 BeautyLana:

På flaskan gillar jag mest Essie, men på swatcher faller mer Eyeko & Gosh på smaken!

Var köpte du GOSH?

5 Honi:

Agneta: Vad roligt! :)



Ninni: Glad påsk till dig också kära Ninni :)



Carina: Essielacket är min senaste kärlek, tycker det är wonderful!



Beautylana: Jag bor i Danmark så jag köper Gosh på jobbet :) För er i Sverige så är det nog dom få Matas i södra sverige som gäller eller nätshopping.

6 EkoJante:

Underbara färger. Lavendel doftar så underbart!

7 Lina:

Pucci-licious är ett av mina favoritlack så den är snyggast men av de andra så tycke jag att Essie och Gosh ser otroligt fina ut!

8 roxcat:

Pucci-licious, Play Date och Wild Lilac är nog mina favoriter, och jag har inte något av dem! fyller på shoppinglistan

9 Annie:

Åh vad fina och våriga! Jag gillar nog Essie mest :)

10 Linda:

Tycker att Essie är finast :) men allihop är fina :)

11 Jessica:

Pucci-Liciuos eller Play Date faller nog mig mest i smaken, men alla är fina! Bra jämförelse! :)

12 Honi:

EkoJante: Visst är dom fina? :)



Lina: Samma här, Pucci-licious funkar till allt!



Roxcat: Dom två första rekommenderar jag absolut! Wild lilac kan vara lite svårt att hitta eftersom det inte säljs i Sverige :)



Annie: Det är underbart fint och vårigt tycker jag. :)



Linda: Tycker också det är jättefint, det har en härlig ton tycke rjag.



Jessica: Det är två av mina favoriter, speciellt pucci-licious!

Kommentera här: