H&M Shopping

Jag fick någon slags promotion-kort med 50 kr på när jag var i H&M sist och idag tänkte jag att jag skulle ta och använda det. Lacket Lady Luck är underbart duokromt i aquablått och grönt, tror ni jag kunde låta bli? Den fina blå väskan visade sig vara "The creator of chaos" för när jag kom hem upptäckte jag att låset var sönder så jag kilade ner i H&M igen för att byta den. Tror ni inte dom hade sålt den sista under tiden jag varit hemma? Jag fick pengarna tillbaka(såklart) och sen kilade jag in i min andra H&M butik som tur nog hade en kvar.

Kommentarer:

1 AnnaKaize:

Nu blir du extra vårsnygg minsann :) Vilken tur att väskan fanns kvar, för den var jättefin, o lacket är supersnyggt tycker jag :)

2 Malin:

Lacket är supersnyggt! Letade på ett HM idag efter just det men det fanns inte. Köpte ett annat istället haha.

3 Ninni:

Hihi, det lacket står i mitt skåp i väntan på test... kunde inte motstå det i butiken.

4 Matilda:

Väskan var riktigt snygg!

5 Omygloss:

Nagellacket såg superfint ut du!

6 Agneta - My Nail Mania:

Jag köpte också det där lacket idag. Så snyggt!!

7 Linda:

Fin väska :) och lacket är ju så snyggt :)

8 kerstin:

Ett Lady Luck måste flytta hem till mig också!

9 Honi:

AnnaKaize: Tänkte att jag kunde passa på med den där extra femtiolappen ju! :)



Malin: Detta hittade jag gömt vid alla andra lack, nästan längst ner. Missade det nästan men kikade igenom en extra gång!



Ninni: Det kunde jag inte heller, det ser ju så fint ut!



Matilda: Den har en så härlig klar färg, jag gillar!



Omygloss: Ser ut som en riktig goding må jag säga :)



Agneta: Åh! Ser fram emot dina swatches :)



Linda: Tack! Ja visst är det tjusigt?



Kerstin: Ett måste känns det som!

10 Lotta:

Så snyggt! Både väskan och lacket. Och jag som har varit i en H&M butik idag! Missade bägge delar...

11 Jessica:

Du kommer inte bli besviken på Lady Luck, underbart på! :)

12 Sellwins Skönhetsblogg:

Vilket härligt nagellack :D

13 Cicci:

Köpte det lacket idag och har precis provat de! Sååå vackert!

14 Honi:

Lotta: Bägge grejer var rejält undangömda i min butik så jag kan förstå att du helt missade dom. Lady luck hängde nästan längst ner!



Jessica: Åh jag ser fram emot att testa det! :)



Sellwins: Ja det är ett av dom mer spännande som H&M har släppt tycker jag.



Cicci: Ni gör mig bara mer och mer sugen, hoppas på solsken så ska jag minsann också testa det!

Kommentera här: