Hejsan alla ni som kikar förbi..

När jag kikade in på blogg.se's framsida idag så blev jag glatt överraskad när jag såg att ett av mina inlägg var med, kul! Nu kan jag se att ni är många som kikar in här och kommenterar så jag tänkte berätta lite om mig. Jag heter Anna, är 24 år gammal och bor i Danmark sedan tre år tillbaka. Mitt största intresse är smink, inte pga det ytliga utan för att jag älskar den kreativa delen som hör till, friheten att skapa det man vill och att kunna förbättra sina färdigheter genom att öva sig. Här i bloggen skriver jag recensioner, visar sminkningar och tipsar om allt från nya kollektioner till hur kostnaden egentligen ser ut på ett nagellack om man kikar per milliliter.. Jag hoppas några av er har hittat lite ny inspiration eller en glad färgklick under en annars regngrå och trist dag.

Kommentarer:

1 Amina:

Fin blogg! ^^

2 BEAUTY SECRETS:

Så roligt att du är med på första sidan gumman!! :D

Grattis!

Love your blog;D

3 Agneta - My Nail Mania:

Vad kul!

4 Josefine:

Du är ju helt grym på att blogga om skönhet! Dina bilder bli jättefina. Viken kamera använder du?

5 Honi:

Amina: Tack!



Beauty Secrets: Tack :) Alltid kul med nytt folk som kikar in..



Agneta: Eller hur!



Josefine: Tusen tack vad gullig du är! Jag använder en gammal Nikon d40X. Ingenting avancerat alltså :)

6 tina:

toppenbra blogg!!

7 Emilie:

Åh, jag såg dig när jag skulle logga in i morse! Gud vad skoj :)

8 Aida:

Grattis! Vad roligt =)

9 Honi:

Tack allihopa! :)

Kommentera här: