Goodiebox - Mars 2012

Ni tyckte ju det var roligt att se innehållet i mina Goodieboxes förra gången, så jag tänkte att jag skulle fortsätta med det. Mars månads goodiebox innehåller ett stort gäng olika produkter, med allt från nagellack till vax och olja. Jag hade gärna önskat att det var ett färgat lack istället för nude (Ni vet ju hur jag är med färg), men annars är det ett gäng produkter som kommer bli spännande att testa.
 
- Pukka Uplifting Toner, Pukka Nourishing Face Oil & Pukka Te.
- Kevin Murphy Luxury Wash.
- Veet Suprem'essence vax.
- Gosh, Oh My Gosh Nagellack i färgen Light Nutmeg.
- Två stycken Blax Hårsnoddar, jag har varit nyfiken på dessa väldigt länge så det blir spännande att testa!
- Aco Sense & Care handkräm.
- Chokladägg.

Kommentarer:

1 cecilia dijkstra:

finns denna boxen att beställa till sverige?:)

2 Honi:

Cecilia: Tyvärr inte, det är bara inom Danmark! Men jag vet att många tyckte det var roligt att se ändå så jag tänkte att jag skulle fortsätta lägga upp innehållet!

3 Linda:

Spännande :) ska bli kul att se vad du tycker om produkterna senare :)

4 Ninni:

Jag gillar sånna där boxar, det är lite sådär julafton när de kommer.

5 Omygloss:

Ska bli kul och se vad du tycker om kevin murphy-schampot :)

6 Sellwins Skönhetsblogg:

Sån skulle jag med vilja ha :) Har bara glossybox hmm

7 Honi:

Linda: Jag testar för fulla muggar! :)



Ninni: Precis, alltid kul att kunna testa nytt. Speciellt när det är så billigt...



Omygloss: Absolut!



Sellwins skönhetsblogg: Tror bara det finns Glossybox i Sverige än så länge, men det kommer säkert flera i framtiden!

Kommentera här: