FOTD - I got my mind made up..

Här har ni resultatet av en tråkig eftermiddag i det Honianska hushållet, jag var ensam hemma förra veckan och vad passar då bättre än att lyssna på hög musik och leka med produkter? Sminkningen i sig är rätt enkel, med ögonvrån som blickfång. Jag har aldrig riktigt lekt runt med former runt ögonvrån och tänkte att jag skulle passa på när jag ändå var i skapartagen. Det blev fint, men jag tycker det ser rätt våldsamt ut till vardags..
 
Produkter:
Miyo Fresh Face Fluid Foundation - 01 Pearl
Everyday Minerals Original Glo - Fair
Too Faced Shadow Insurance - Lemon Drop
Nyx Jumbo Eye Pencil - Milk
Max Factor Kohl Pencil - 010 White
Manlypaletten
Wet N Wild Kohl Pencil - 09 Purple
Max Factor 2000 Calorie Mascara
Yves Rocher Fuktgivande Läppstift - Beige Rosa

Kommentarer:

1 Ylva / Euphoric Green:

Snygging! Gillar den lilla vita "fliken" i ögonvrån. :)

2 Linda:

Fint :)

3 roxcat:

Så härliga färger!

4 beautylana:

Jätte jätte snyggt!

5 Honi:

Ylva: Tack! Jag gillar det också :) Blev väldigt annorlunda.



Linda: Tack!



Roxcat: Jag trivs som bäst i färger. :)



Beautylana: Tusen tack!

6 Lotta:

Jättesnyggt! Härliga färger!

Dessutom måste jag nog skaffa mig läppstiftet!

7 Hanna:

Sv: Haha tack så jättemycket :D

Undercurrent är verkligen skitfin! Den är dock väldigt "glidig" eller vad man ska säga, jättemjuk vid applicering så ingenting man kanske lägger utan att dutta på lite skugga över så den håller sig.

8 Sara - lackat:

snyggt och färgglatt!:D

9 kerstin:

Underbart fint! Jag gillar verkligen färgkombon!

10 Honi:

Lotta: Tack! Läppstiftet är väldigt välanvänt och lättburet :)



Sara: Tack! <3



Kerstin: Jag tyckte det passade fint ihop :) Verkligen en färgbomb.

11 Lotta:

Måste fråga om läppstiftet, har kollat igenom YR:s hemsida, men inte hittat ett beige rosa läppstift nånstans! Vet du om det utgått?

12 Honi:

Lotta: Kikade just in, verkar inte heller som att jag kan hitta det.. :/ vad trist..

13 sellwins skönhetsblogg:

Wow! Riktigt bra gjort av dig, älskar när man kombinerar olika färger :D

14 Honi:

Sellwin: Tusen tack! :)

Kommentera här: