FOTD - Doll Face

Här kommer dagens otroligt vardagliga sminkning, men allt kan ju inte bestå av regnbågsfärger (eller?!). På ögonlocket har jag en bas av NYX Jumbo Pencil i färgen Yoghurt och på läpparna har jag Revlon Lip Butter i färgen Strawberry Shortcake (Mycket fint!). På kinderna har jag ett nytt rouge som jag inte visat er ännu, fina Doll Face från Lily Lolo. Jag har applicerat det väldigt skirt då jag är rätt blek och tycker det ser underbart vackert ut! Mer om det kommer senare såklart..
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
Nyx Jumbo Eye Pencil Yoghurt
Stila Eye for color eyeshadow palette
Max Factor Kohl Pencil 010 White
Eyeko Grafitti Eyeliner Pencil - Black
Lily Lolo Blush - Doll Face
Isadora Eyebrow Pencil 22 Light Brown
L'oreal Lash Architect 4d Mascara
Revlon Lip Butter - Strawberry Shortcake

Kommentera här: