Kommentarer:

1 Linda Marie:

Det var ju jättebra! Man kan ju tro att du är van att vara framför kameran! =) Dessutom en jättefin sminkning! Och e.l.f s ögonbrynscreme är min favorit också, helt fantastiskt att dom kan vara så billiga dessutom. =) Men jättebra jobbat iaf, fler sånna tutorials tack. =)

2 Carina (TotalBeauty):

Gillade videon! Hoppas på att få se fler :)

3 FruVesa:

Detta gillade vi! Fler tack! =)

4 Awesome Chemistry:

Åh, kul att se en tutorial från dig! Du är så lugn och fin- jag hade bara svamlat! :) Fint smink, asså.

5 BEAUTY SECRETS:

Super roligt med videos!!!:)

6 Glitter Sisters:

Underbart! Kul att höra din röst! Älskar din dialekt som är ett mischmash av norrländskan och danskan! Speciellt när du uttalar engelska ord tycker jag att man hör danskan som klingar igenom, vackert! Sjukt snyggt jobbat och nu ser jag fram emot fler videos så keep'em comin' girl! /N

7 Omygloss:

Du har ju helt underbar dialekt!

8 Ninni:

Jätteroligt att se! Du är så duktig.

9 Sminkhörnan:

Det gick väl hur bra som helst det! Jättekul att se. Jag vet hur det känns.Det är så pirrigt!

10 roxcat:

Vad kul att få se en videotutorial! Bra jobbat!

11 Emelie - Crazynails:

Vad fin du är! :)

12 cajsa:

hej! skulle du kunna filma ditt smink bord och ditt smink?! skulle vara kul att se!

Kommentera här: