Project 10 #4

Så hade jag 10 produkter i påsen igen, dags att visa vad jag gjort slut på denna gång!

1. Clinique 3 Step system - travel kit. Ingen favorit för mig men jag tyckte det var ett bra sätt att testa produkterna på!

2. E.L.F Mini Makeup Collection är en liten palett som jag fick med gratis när jag beställde för över ett år sedan. Paletten har blivit välanvänd men har blivit sjukt sunkig, mest för att puderprodukterna fastnat i läppgrejerna.

3. Nivea Aqua Sensation Makeup remover pads doftar sjukt gott och har varit en stor resefavorit då den hårda plastförpackningen inte kan gå sönder som f.ex en av dom återförslutningsbara påsarna som wipes brukar komma i.

4. GOSH Light Wear foundation är en foundation i nyans mörkare än min normala som jag har använt för att blanda till en perfekt foundation nu när jag är lite brunare (Eller mindre likblek) också!

5,6,7. Dove Repair Therapy Intense Repair Schampo är ett helt okej schampo, varken mer eller mindre. Fick ett gäng provflaskor gratis i mataffären och dom kom till användning såklart!

8. Rexona Tropical Power Deodorant har varit min favoritdeo i flera år nu, förstår ni paniken nu när jag gjort slut på min sista och upptäckt att dom inte säljs mer! Ge mig gärna tips på bra deos, gärna med en diskret doft.

9. L'oreal true Match foundation är verkligen en perfekt match till min hud, och jag gillar att den känns så lätt och obefintlig på huden. Nästa gång vi har erbjudande på dessa på jobbet köper jag en ny, så mycket gillar jag dom!

10. L'oreal Dermo Expertise Eye & Lip Makeup remover, Waterproof. Min favoritremover, det står redan en ny på sminkbordet!

Kommentera här: