NOTD - Rainbow Zebra

Dom flesta av er har säkert sett min Rainbow Crackle manikyr som jag gjorde för några månader sedan (Och om ni inte har det så kika in här, det är en av mina favoriter!). Jag tog samma koncept och gjorde om det lite, istället för crackle-lack så blev det konad och zebra ränder. Det är inte 100% perfekt men det är inte heller det jag strävade efter, snarare en rolig och färgglad manikyr som ändå såg ut som att man hade tänkt igenom den och inte bara slängt på något på naglarna.

Först målade jag slarviga tjocka streck på naglarna med en tunn pensel (Jag köpte en i en konsthandel), sen stämplade jag med M57 ovanpå och la sedan ett flödigt lager överlack. Jag fick otroligt många positiva kommentarer av massor av kunder på jobbet idag, så detta var verkligen en hit!

Jag har använt:
Isadora Second Nail (Bas)
China Glaze Lighthouse (Gul)
GOSH Great Green (Grön)
GOSH Pink Rose (Rosa)
Color Club Puccilicious (Lila)
H&M Summer Nails Blue (Ljusblå)
Depend Nr 091 (Röd till tummarna)
Wet N Wild Black Creme (Till stämplingen)
Konadplatta M57, Zebramönstret

Kommentarer:

1 Carina (TotalBeauty):

Snyggt! :)

2 Pamsan:

Det där var coolt. :)

3 Sara - lackat:

Så snyggt!

4 Elin:

Supercoolt! Detta ska jag absolut testa någongång! :)

5 kerstin:

Galet fint!

6 Lina:

Vad otroligt läckert!

7 Lenore:

Wow! Fantasifullt! Och snyggt utfört!

8 Frk.Fargerik:

Veldig fint og fargerikt :)

9 Sminkhörnan:

Superfint =)

10 Gabriella - hårdrockare ut i fingerspetsarna!:

Läckert! :D även fast jag sett många liknande sånna här designer så fastnade jag verkligen för den här. Det känns som att den har något extra som gör det så mycket bättre! :)



Riktigt nice i alla fall, kram!

11 Honi:

Carina: Tusen tack! :)



Pamsan: Tack! :)



Sara: Tusen tack!



Elin: Gör det, det är inte så svårt att få till heller! :) Säg gärna till om du testar!



Kerstin: Tack!



Lina: Tusen tack!



Lenore: Tack vad snäll du är, det tog ett tag för mig att slappna av i händerna och sluta darra så jag är väldigt glad för resultatet :)



Frk Fargerik: Tack! Jag älskar ju färg :)



Sminkhörnan: TAck!



Gabriella: Tack vad du är snäll :) Tror dom flesta designer är "gjorda" redan så man får tänka lite utanför lådan om man säger så!

12 Emelie - Crazynails:

Skitnsyggt! :)

13 Schober:

Shit vad häftigt!

14 Honi:

Emelie: Tack! :)



Schober: Tusen tack jag blev suoernöjd :)

15 Ninni:

Jädrar vad fräckt! Wow!

16 FruVesa:

Finfint! =)

17 Honi:

Ninni: DU vet ju att jag älskar färg! :) Tack!



Fru Vesa: Tack fina!

Kommentera här: