NOTD - Multikonad

Jag har lekt med tanken på att prova att använda flera färger när jag gör konadtryck på naglarna och kom äntligen till skott för att testa om det verkligen skulle fungera. Jag tog ett gäng färger för att testa och det fungerade faktiskt otroligt bra. Såhär såg det ut:

Jag har använt:
Konadplatta M57

E.L.F White

China Glaze Lighthouse (Fungerade inte så bra till konad)

Isadora South Beach

Mavala Vegas Pink

OPI Swimsuit... Nailed it!

H&M Summer Nails Green

 

Och såhär ser resultatet ut, jag blev faktiskt övveraskande nöjd, det var lättare än jag trodde att använda flera färger(Man ska bara se till att dom är pigmenterade nog). Vad tycker ni? Har ni testat konad med flera färger?

Kommentarer:

1 Kerstin:

Mycket avancerat! Det blev ju riktigt bra!

2 Pamsan:

Snyggt! Har helt glömt av att använda Konad. Nu blev jag riktigt inspirerad. Hoppas jag får tid över till nagellackspill i helgen.

3 H:

Häftigt!

4 Honi:

Kerstin: Det var faktiskt inte så överdrivet svårt, man ska vara snabb bara! :)



Pamsan: Så hoppas jag att det dyker upp något i min bloglovinlista från din blogg med lite konad! :)



H: Tack!

5 Sara - lackat:

sv: ja de var jobbigt, var dessutom sjuk hela veckan så jag hade det riktigt kämpigt. Sista 2 dagarna gick dock bra, vi hade fått förlänga till söndag (dom ringde imorse) men pallade verkligen inte, måste vända dygnet till måndag och det hinner jag inte om jag ska jobba till måndag morgon.. men känns bra att jag tog mig igeom 7 nätter och det är jätte bra betalt! :)

6 Frk.Fargerik:

Kult, dette må jeg teste ☺

7 Glitter Sisters:

Superfab! /N

8 Karusell:

Blir mer och mer sugen på konad... :) Jag som egentligen inte är en riktig nagellackstjej. :D

9 Ell:

Häftigt ;)

10 Honi:

Frk Fargerik: Testa testa!



Glitter Sisters: Tack!



Karsuell: Jag brukar egentligen inte vara den största lacktjejen (Hellre smink än lack typ!).



Ell: tack!

Kommentera här: