NOTD - Funky French Pucci

Här har ni dagens naglar! Jag la en bit tejp på naglarna för att få en rak sned kant upp mot tipparna och målade på ett lager med Color Club Pucci-licious, sen la jag ett silvrigt streck med ett av Depends lack och fixade lite prickar med ett dotting tool. Det var lite svårt att få till prickarna, det ska jag absolut öva på för jag blir så skakig när jag använder just ett dotting tool! Jag gillar denna manikyr, sött och feminint men ändå lite roligare än en vanlig klassisk fransk manikyr.

Kommentarer:

1 Glitter Sisters:

Så sött! /N

2 Honi:

Glitter Sisters: Tack fina :)

3 Lina:

Kulsöta! :)

4 Sminkhörnan:

Jättesött =)

5 Nailtastic:

Hur fint som helst!

6 kerstin:

Superfint!

7 ida:

tusen tack för dina tips!

8 Honi:

Lina: Tack! :)



Sminkhörnan: Ja det var en rolig variant på en vanlig fransk manikyr !



nailtastic: Tack!.



Kerstin: Tack!



Ida: Inga problem. :)

9 roxcat:

Vilken häftig variant på fransk manikyr, jättesöt!

10 H:

Va fint! Känner igen mig i skakigheten, jag tänker alltid att jag borde göra nåt prickigt för det är enkelt men sen blir det inte alltid så bra för det :p

11 sminkan:

Jättesnyggt!

Kommentera här: