Kings & Queens Royal Favorites

För ett tag sedan trillade ett presentkort från Nelly ner i min inbox, det stod att dom saknade mig och att jag fick 100 kronor att shoppa för (vem säger nej till gratis-shopping?). Jag kikade därför in för att se om jag kunde hitta något spännande och fastnade för detta mini-set med duschkrämer från Kings & Queens. Jag har ingen som helst erfarenhet med märket och tycker att denna slags små set är perfekta om man vill prova på ett märke! Jag har provdoftat hela bunten och fastnat rejält för Mango samt Lemon flower, dom andra är jag lite tveksam till men jag får ju testa och se! Har ni testat något från Kings & Queens?
Settet innehåller:
Mango
Cinnamon Orange
Jasmine
Lemon Flower
Honey

Kommentarer:

1 Josephine:

Mango är min favorit!

2 Lojsjs:

Jag ääääälskar Honungsdoften!

Missbrukade honungsbodylotionen, men nu hittar jag den inte i affärerna längre. Blir så ledsen

3 Honi:

Josephine: Det står mellan Mangon och Lemon flower för mig, tycker bägge är så underbart friska och härliga!



Lojsjs: Tycker den doftar mysigt, men väldigt starkt. Ska kika på alla deras produkter när jag kommer till sverige igen :) Blir kul att botanisera bland nya produkter.

4 linn:

har bara testat mango av de dära och den mådde jag lite illa av !! men däremot en doft som inte fanns med där var sugar och den är helt UNDERBAR, doftar såklart godis, går inte att motstå :)

5 Honi:

Linn: Ska kika in sugar i butik och dofta lite till den, låter som något för mig ! :)

6 The Cat:

Mango body butter. Härlig sak.

7 Honi:

The Cat: Doftar den lika gott som duschkrämen kan jag förstå varför..

8 linn:

ja gör det,inget man ångrar :)

Kommentera här: