Illamasqua Theatre of the Nameless

När jag säger att Illamasqua nog är ett av dom mest kreativa skönhetsmärken som finns just nu så tar jag absolut inte i, och jag tror knappast det finns många som säger emot. Förutom deras underbara simpla men vackra förpackningar så tror jag dom har några av branchens bästa promobilder.

 

Theatre of the Nameless är Illamasquas höst/vinterkollektion 2011 och består av 19 produkter. Theatre of the Nameless beskrivs som mörkt sofistikerat med en erotisk underton och med inspiration från 20talets Berlin. Jag tycker det är en oerhört spännande kollektion med produkter såsom ett grönt läppglans och ett mörkt mörkt lila läppstift. Jag gillar det faktum att Illamasqua vågar tänka kreativt och skapa produkter som många av oss aldrig sett förut, och dessutom blanda neutrala produkter med dessa. Vad säger ni, ska vi se på lite promobilder?

Naglarna på den sista bilden är absolut to die for, jag tror definitivt jag kommer försöka mig på att återskapa designen! Här kommer en närbild:

 

Produkterna i kollektionen är(Varje namn är en direktlänk till produkten hos Illamasqua.com):

Cream Pigment Depravity (17.00£)
Cream Pigment Androgen (17.00£)
False Eye Lashes Grandeur(16.50£)
False Eye Lashes Weimar (14.50£)
Intense Lipgloss Facade (13.00£)
Intense Lipgloss Belladonna (13.00£)
Lipstick Kontrol (15.50£)
Nail Varnish Faux Pas (13.50£)
Nail Varnish Kink (13.50£)
Nail Varnish Vice (13.50£)
Nail Varnish Taint (13.50£)
New Masquara (15.00£)
Powder Blusher Ambition (16.50£)
Powder Blusher Morale (16.50£)
Precision Ink Havoc (17.00£)
Pure Pigment Zeitgeist (15.50£)
Pure Pigment Berber (15.50£)
Pure Pigment Beguile (15.50£)
Sheer Lipgloss Violate (15.50£)

Andra intressanta länkar:
Swatches på nagellacken.
Bjooti testar lila Kontrol.
Lipglossbitchen testar gröna Violate.

Kommentera här: