FOTD - Le Disko

Såg en bild på en liknande sminkning här och blev dödligt inspirerad, så här har ni min version! Älskar färgerna och hur dom är knalliga men ändå inte för mycket, speciellt när det går ut i en sotning ovanför vecket(Gör det hela lite mer "wearable"). Testar ny foundation från Chanel idag, och surar lite över att jag gillar den så mycket som jag gör (För dom är ju inte billiga, om man får säga det så)... Tror jag får önska mig i födelsedagspresent! Jag har funderat lite förresten, när jag skriver produktlistor, vill ni att jag ska ta med vilka borstar jag använder eller spelar det ingen roll?

Produkter:
Too Faced Shadow Insurance Lemon Drop
NYX Jumbo Eye Pencil Milk
Manlypaletten - Grön, turkos, periwinkleblå, mörkgrå samt lila.
Estee Lauder Surreal Violet Palette Ljusgrå
MAC E/S Shroom
Milani Liquif'eye Kohl Black
Eyeko Grafitti Eyeliner Pen Black
L'oreal Volume Million Lashes Extra-black
E.L.F Eyebrow Kit Light
Chanel Vitalumiére Aqua Foundation BR10
Isadora Perfect Loose Powder Velvet Transparent
Mavalip Alaska

Kommentera här: