FOTD - Classic

Idag blev det klassiskt med dubbelvingar, ytterst minimalt när det kommer till färger men jag tycker att denna slags sminkning fungerar bäst i gråa eller bruna toner! På läpparna har jag fina Sky Pink Lipstick från NYX som jag fick av underbaringen Ninni, tycker det passar mig riktigt bra.
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
NYX Jumbo Eye Pencil Milk
Estee Lauder Surreal Violet Palette - Grå och vit skimrig
Eyeko Grafitti Eyeliner Pen - Black
The Colossal Mascara
E.L.F Eyebrow Kit
Nivea Stay Real Foundation Vanilla/Ivory
Nyx Round Lipstick - Sky Pink

Kommentarer:

1 Caroline (Makeupedia):

jättesnyggt!

2 Ninni:

Du är så jädra duktig, kolla bar på den övre bilden, hade platsat på vilken Dior-visning som helst!

3 H:

Vad fint! Ser så jämnt och bra ut :)

4 Josephine:

Jättefint!

5 Linnea:

såna där sminkningar, i typ grå eller beige, är mina favoriter (:

6 FruVesa:

Jättevackert!

Kommentera här: