FOTD - After Hours

Här har ni dagens sminkning, en färgglad sådan i mina favoritfärger! Tänikte bryta av all den svarta eyeliner jag brukar gilla och körde på lila istället, och sedan en nedåtsluttande vinge istället för en normal. Jag brukar se så trött ut om jag gör neråtsluttande vingar men jag såg ett gammalt voguecover med just denna slags tunna vingar och det såg väldigt fint ut!

Produkter:

Too Faced Shadow Insurance
GOSH Eyeshadow Stick Love That Beige
Makeupstore microshadow City Jungle
Estee Lauder Surreal Violet Palette - Lila & Ljus rosa
Manlypaletten - Mörkt rosa
MAC E/S Shroom (Highlighter)
Eyeko Grafitti Eyeliner Purple
E.L.F Eyebrow Kit Light
Milani Liquif'eye Kajal Black

Kommentarer:

1 Josephine:

Fina färger!

2 Wysteriia:

Svar: Ja jag klickade hem en Flawless finish foundation bla nu när dom hade 50% :) Lika bra att passa på när dom har erbjudande även om det är billigt i vanliga fall också ;)

3 Honi:

Josephine: Tack! :)



Wysteriia: Absolut, det är ju roligt att kunna testa lite mer dessutom! :) Hoppas mitt paket kommer snart!

4 Wysteriia:

Svar: Visst är det? :) Väldigt förtjust i dom. haha!

5 kerstin:

Snyggt!

6 Honi:

Kerstin,. Tusen tack!

7 roxcat:

Så fint, älskar de här färgerna!

Kommentera här: