F&EOTD - Smoked out acid

Jag har en skön ledig helg och hade lust att leka med olika tekniker, jag testade att göra en cutcrease i limegrönt och sotiga bruna och svarta färger och gillar resultatet. Fixat håret hade jag såklart inte, men man kan ju inte alltid se så piffig ut..!

Har för övrigt beställt en såndär Magic Sponge som dösnygga Bjooti visade upp för ett tag sedan, ni vet en av dom där avlånga svamparna med hål i mitten och ståltråd i sig som gör att man kan fixa superfina frisyrer på ett kick! Längtar tills den kommer så ska ni få se donuts på mitt huvud!

Produkter:

E.L.F Mineral Infused Face Primer

Nivea Stay Real Foundation - Vanilla

Isadora Perfect Loose Powder - Velvet Transparent

E.L.F Studio Blush - Gotta Glow

E.L.F Eyebrow Kit - Light

Manlypaletten

Estee Lauder Surreal Violet Palette

Too Faced Shadow Insurance
NYX Jumbo Eye Pencil Milk
Milani Liquif'eye Eyeliner Black
Eyeko Grafitti Eyeliner Pen - Black
The Colossal Mascara
Mac E/S Shroom (highlighter)

Kommentarer:

1 kerstin:

Fantastiskt fin sminkning!

2 Helena:

jättesnyggt smink

Magic Sponge hade jag nått liknande när jag var yngre, blev sugen på en nu igen :-) köpte en doughnut för nån vecka sen som jag älskar

3 H:

Oh den såg riktigt fiffig ut! Donuts :)

4 Glitter Sisters:

Supersnyggt! Min donut är min bäste kompis de morgnar när håret bara ser förjävligt ut... /N

5 Honi:

Kerstin: Tusen tack! :)



Helena: Dom kostar typ 6 kronor inkl frakt på ebay så jag tyckte inte det var så mycket att tänka över! Köpte även en extra som jag har tänkt lotta ut här på bloggen till dom som inte känner sig hemma med ebay!



H: Ja, absolut! Tror det kommer bli en välanvänd liten pryl!



Glitter Sisters: Det är precis sådana dagar jag tror den kommer bli väldigt välandvänd! :) Tack!

6 roxcat:

Supersnygg sminkning, älskar den gröna färgen!

Kommentera här: