Essie Höst 2011 - Brand New Bag

 

När jag kikade in i Matas häromdagen så såg jag att dom hade fått in dom nya höstlacken från Essie. Jag fastnade rejält för feminina rosa Lady Like samt den härliga orangea utstickaren Very Structured. Kollektionen innehåller 6 färger, alla med en rätt dammig ton (På ett bra sätt, tycker jag!).

Nu när Kicks valt att ta in Essie så blir det ju dessutom ännu lättare att få fatt i det man vill ha, speciellt skönt tycker jag det är att man kan kika in lacken innan man köper dom så man inte får några överraskningar. Lacken kostar 129 kr / st och om dom inte finns i butik ännu så börjar dom nog sättas upp denna vecka eller nästa vecka!

Very Structured - Ett dammigt orange lack med en hint av tegel.

Power Clutch - Ett ljust grågrönt lack.

Carry On - Ett vinrött dammigt lack som drar tankarna till en flaska rött.

Lady Like - Ljus rosa med inslag av grått.

Case Study - Ljust beige färg.

Glamour Purse - Ljust brunt lack.

Kommentera här: