EOTD - Pink Earth

Här kommer dagens sminkning. Det blev en blandning av blått, lila och rosa, tre färger som jag älskar! Det kan vara svårt att blanda denna slags varma rosa och kalla blå toner men jag tycker att den superskimriga finishen verkligen fick det hela att se ut som att det hörde ihop. Testade att applicera skuggorna med en våt pensel idag och fick ett väldigt fint djup i skuggorna! Känner mig förkyld och jävlig idag, huvudet är tungt och trist men jag ska ta och dra mig iväg till skolan snart för en föreläsning.

 

Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
GOSH Eyeshadow Stick Love That Beige
Leishi Pigment Hot Pink
MUA E/S Shade 9 Pearl
Maybelline Eye Studio 42 Blue Earth
Wet N Wild Eye Kajal 9 Purple
The Colossal Mascara
Eyeko Grafitti Pen Black
Max Factor Kohl Pencil 010 White
MAC E/S Shroom - Highlighter
E.L.F Eye Brow Kit - Light
Estee Lauder Surreal Violet Palette - Ljus Rosa

Kommentarer:

1 Karin:

Fint med rosa!

2 Kerstin:

Snyggt!

3 roxcat:

Så vackra färger!

4 Carina (TotalBeauty):

Älskar dina fina ögonsminkningar de är alltid sååå fina :)

5 Honi:

Karin: TAck!



Kerstin: Tack!



Roxcat: Tusen tack, tycker färgerna är så himla fina :)



Carina: Tack söta vad glad jag blir, roligt att du tycker om dom! :)

6 FruVesa:

Fint! =)

7 kerstin:

Finishen på Blue Earth ser ju jättefint ut!

Kommentera här: