E.L.F Liquid Eyeliner - Silver

Jag köpte E.L.Fs Liquid Eyeliner i silver då jag var sugen på att ha en eyeliner i silver till layering ovanpå vanlig svart eyeliner. Silver har en filtspetstipp som är aningens hård och svår att jobba med, då den inte riktigt ger med sig. Själva eyelinern är inte heller så himla pigmenterad utan ger ett lätt silvrigt glow snarare än det där fina metalliska resultatet jag var efter. Den fungerar okej om man bara vill ha lite silverglow men annars så ser jag inte riktigt några riktigt bra användningsområden till den, en total flopp för mig tyvärr. På bilderna ovan swatchade jag med väldigt mycket produkt på bar hud samt på en lila och svart eyeliner för att se vilken slags effekt den skulle ge, me jag tyckte inte det blev så spektakulärt.

Pris: 15,50 kr
Finns hos: Eyeslipsface (Direktlänk här)
Mitt betyg: 2/5, Hård tipp på borsten och dåligt pigmenterat.

Kommentarer:

1 Kerstin:

Trist att den inte riktigt håller måttet...

2 Honi:

Kerstin: Tror jag ger den till någon av mina väninnor som gillar denna slags skira eyeliners, så får någon användning av den!

3 FruVesa:

Bra med dessa recensioner. Då vet man vad man har att vänta om man funderar på att beställa.. =)

4 Honi:

Fru Vesa: Tycker inte man kan tillåta sig att enbart skriva om bra produkter, utan jag tycker att det är viktigt att skriva om dom som är dåliga och till och med dom som bara är okej också. :)

5 Skincare by Malin R:

Jag köpte samma liner fast i Plum, helt värdelös den med!

6 Honi:

Skincare: Trist, men allt kan ju inte vara fantastiskt tyvärr!

Kommentera här: