China Glaze Haunting - Halloween 2011

Till Halloween släpper China Glaze ett gäng nya lack med samma tema. Det är mörka vampiga toner blandat med ett glow-in-the-dark topplack, cracklelack och glitterlack. Ghoulish Glow är jag sugen på att köpa men funderar lite på när jag egentligen har tänkt att sitta i ett mörkt rum och stirra på mina naglar? Nä, jag tror jag skippar det men det är en rolig ide!

Kollektionen består av:
Haunting - Skimrande gråsvart färg med glitter.
Crimson - Mörkt lila krämlack med en hint av rött.
Near Dark - Mörkt grönt krämlack.
It's Alive - Grönt glitterlack.
Ghoulish Glow - Självlysande topcoat (Glow-in-the-dark).
Black Mesh - Svart cracklelack.

Jag har kikat runt lite för att se om jag kunde hitta någon info om när och om dessa kommer till Sverige men har inte hittat något, vill man ha något av dessa finns dom däremot tillgängliga på Nailsupplies och via Ebay.

Kommentarer:

1 Wysteriia:

Ja när ska man använda Ghoulish Glow? Roligt att äga iofs bara för att tror jag...haha :D

2 kerstin:

Spännande!

3 FruVesa:

Tror detsamma, vet inte när man skulle använda det.. Kanske om man går ut en kväll.. Vore kanske kul att se naglarna lysa på dansgolvet.. =)

4 Nageldraken:

Jag fick hem mitt Ghoulish Glow för ett par dagar sedan och det tar verkligen fram 12-åringen i mig! Jag stängde in mig i vårt förråd och fnissade åt hur fint det lyste. Inte vet jag när jag ska använda det, men roligt är det!

5 Honi:

Wysteriia: Ja det är kul att ha tror jag även om det inte är så lätt att hitta någonting att ha det till :p



Kerstin: absolut! Älskar denna slags nya roliga kollektioner :)



Fruvesa: På dansgolvet hade det varit döläckert, det har du rätt i!



Nageldraken: åhh nu blir jag bara mer och mer sugen!

Kommentera här: