Project 10 #5

En ny omgång med 10 tomma produkter kommer här, lite prover, lite smink och lite blandat smått och gott denna gång.

1. E.L.F Waterproof Eyeliner Pen har varit en favorit ett tag (Även om den inte alls är vattenfast som jag har nämnt några gånger tidigare) men nu är den helt uppanvänd och uttorkad.
2. Depends nagellack nummer 34, en favorit till tårna! Nu får jag hitta en annan.. men vilken?
3. Niveas Q10 dagkräm, underbar kräm som doftar gott och innehåller SPF.
4. Schwarzkopf Blonde sling-kit. Jag ville fräscha upp färgen på håret och la ljusa slingor över hela huvudet, vilket lyft!
5. Palmolive Thermal Spa har mest blivit använd av pojkvännen men även jag har använt denna. Tyckte dock den doftade allt för manligt.
6. Max Factor 2000 Calorie Mascara, bra mascara till bra pris men jag gillar min Colossal allt för mycket för att köpa denna igen.
7. Nivea Aqua Sensation prover, denna kräm doftar sjukt gott så jag kan faktiskt tänka mig att köpa hem ett ex senare när alla mina provbyttor av krämer tar slut!
8. Nivea Pure & Natural dagkräm prov, en av dom nyare varianterna av Niveas dagkrämer. Tycker den doftar gott men den kändes lite kladdig.
9. Cien nagellacksremover, min sista flaska med den gamla formulan. Numer finns det en annan som jag tyvärr inte gillar lika mycket som deras gamla, varför ändra på något som fungerar så bra?
10. The Body Shop Rainforest Shine schampo och balsam prov, tyckte balsamet var riktigt dåligt men jag gillade schampot och doften på bägge produkter!

Kommentera här: