Ny förvaring : Muji-lookalikes

Jag kikade in i den danska butiken Systrarna Grene häromveckan och såg att dom hade fått in ett jättestort och fint utbud av genomskinlig akrylförvaring i stil med Muji och Nomess. Jag köpte med mig dom två ovan(15kr/st) för att se hur kvaliteten kändes och är förvånande positiv! Jag har planer på att kila tillbaks och köpa någon av dom större förvaringsboxarna (Dom låg på dryga 30-40 kr/st)också. Har ni en Systrarna Grene i närheten så rekommenderar jag att kika in!

Kommentarer:

1 ssimonette:

Fin blogg :)

2 kerstin:

Tack för tipset!

3 Sanna:

Ser ju riktigt bra ut!

Vill också ha, men har ju såklart ingen sådan butik i närheten.

4 Awesome Chemistry:

Fasen att Systrarna Grene har bommat igen här i stan :(

5 Honi:

Ssimonette: Tack!



Kerstin: Ja man ska ju dela med sig när man fyndar!



Sanna: Vad trist :/ Dom har annars väldigt mycket spännande grejer.



Awesome Chemistry: Åh nej, vad trist :/ Speciellt nu när dom har så grymma grejer.

Kommentera här: