NOTD - Space Cadet

Åhhh dör läckerdöden, hur fint är inte detta? Jag har redan retat er med en bild på detta lack för några veckor sedan, och alla gissade rätt på vilket lack det var. Space Cadet är ett multikromt lack från Orly, och det skiftar i guld, grönt och rosa i olika nyanser! Space Cadet kommer från Cosmic FX collectionen som kom förra året, en riktig höjdarkollektion med flera fina lack. Mitt Space Cadet är köpt via Ebay, och vad jag vet kan man tyvärr inte köpa Orly i butik i sverige. Detta är absolut en ny favorit!

Kommentarer:

1 Carina (TotalBeauty):

Älskar det lacket! Det är så otroligt fint :)

2 Cactus:

Väldigt bra bilder du fick till!

Mitt Åhlens hade den här kollektionen, och har oftast Orlys senaste kollektioner, om än inte ordinariesortimentet.

3 Annie:

Vilka snygga bilder du fått till! Har också det här lacket men inte använt det på ett tag... Kanske dags att plocka fram det igen :)

4 Omygloss:

Big: WOW

5 Josephine:

Jösses vad snyggt!

6 Glitter Sisters:

Underbart! Skapar stort habegär! /N

7 Sminkhörnan:

Det är verkligen supersnyggt!!!

8 kerstin:

Det är verkligen helt magiskt fint! Jag är spekulant på en flaska jag också.

9 Lina:

Ett av mina favorit lack, hela FX kollektion var ju fantastisk men jag slog bara till på två Space Cadet och Galaxy Girl. Båda helt fantastiska!

10 Ninni:

Grymt helt enkelt...

11 Des:

Älsk!

12 sminkan:

Den ä supertjusig!

13 Mia:

det där lacket is to die for!!!

14 Carro Naglar:

Åh herregud... vill ha, vill ha, vill ha!!

15 Honi:

Carina: Ja gud vilket lack!



Cactus: Tack! Tog otroligt många bilder för att få till några som verkligen visade skiftningarna :)



Annie: Jag vill använda detta mest hela tiden faktiskt, så underbart!



Omygloss: Indeed!



Josephine: Förstår inte hur jag kan ha missat att köpa detta förra året, underbart lack ju!



Glitter Sisters: Tur det inte är ett sånt lack som ruinerar en då! :)



Sminkhörnan: Håller med, underbart!



Kerstin: Du hade nog älskat detta, vi brukar ha rätt lika smak du och jag!



Lina: Har funderat på Galaxy girl också men det känns inte lika speciellt som detta :)



Ninni: Precis!



Des: <3



Sminkan: Ja jag kan bara inte förstå att det tagit så lång tid för mig att köpa det..!



Mia: Kan man få tag på en flaska så rekommenderar jag det absolut!



Carro: Passa bara på att köpa det innan det tar slut!

16 Vanesa:

SÅÅ snygg !! :D

17 Alexandra - Nailish:

Vart köpte du detta fina lack? Det är sååååå vackert! Jag vill bara ha det! :D



Svara gärna på min blogg. :)

18 Honi:

Vanesa: Visst är det!



Alexandra: Vart jag har köpt mitt står i inlägget :)

Kommentera här: