NOTD - Cosmic

Så var det tid för holofredag igen, och jag har äntligen något nytt att visa! Detta är Cosmic från China Glaze som fina Nageldraken var så gullig att skicka till mig efter hon sett inlägget där jag suktade efter just detta och systerlacket Meteor Shower. Cosmic är ett lack med svart bas och två storlekar av holografiskt glitter, och på bilderna har jag två lager. Cosmic har en tendens att bli lite knottrigt när det torkar men med ett lager överlack så är det inget som stör mig, vilket underbart lack som gnistrar och glimrar mest hela tiden!

Kommentarer:

1 josefine:

vilken grymt härlig färg :) svart med glitter - då kan det ju knappt bli fel :)

2 kerstin:

Mycket snyggt!

3 Emelie:

Måste verkligen ha den där. Sjukt snygg!

4 Annie:

Jag älskar ju svarta lack, så varför har jag inte skaffat detta ännu????

5 sminkan:

Jag hatade det här lacket och gav bort det efter att ha provat det en gång. Kul att höra att du gillar det, det är ju en bra idé till lack men jag klarar inte klumpigheten i formulan.

6 Nageldraken:

Så kul att du gillade det! Då fick det komma till ett hem där det uppskattades bättre, det var ju bra! Dessutom var det ju faktiskt rent tekniskt ett byte - jag fick ju ett lack av dig också! (Som jag inte hunnit testa än, men snart!)

7 Josephine:

Så snyggt!

8 Wysteriia:

Åh gud så snyggt :D

9 Honi:

Josefine: Visst är det läckert! Speciellt denna slags holobling :)



Kerstin: Tack!



Emelie: Ja jag suktade också ett bra tag, så läckert!



Annie: Ingen aning! Jag älskar det, man ska bara se till att ha överlack på!



Sminkan: Knottrigheten stör mig inte alls och det lack jag har är helt okej i formulan :) Synd att det är så många som inte gillar det..



Nageldraken: Ja det är ju ingen ide att ha lack man hatar ståendes så jag tycker det var ett väldigt bra byte! :) Blir kul att se vad du tycker om GOSHlacket.



Josephine:Visst är det!



Wysteriia: Urläckert!

10 Sophie:

D.r.o.o.l.

11 Honi:

Sophie: Eller hur!

12 Caroline, Makeupedia:

Där var den ja! Glittret ser dock snäppet bättre ut än IsaDoras!

13 Honi:

Caroline: Inte denna jag tänker på (Även om denna också är fin), jag tänker på Eyeko's Cosmic Polish som du kan hitta här:

http://honi.blogg.se/2010/september/notd-eyeko-cosmic-polish.html

En favorit!

Kommentera här: