Månadens Favoriter: September

Jag är sent ute denna månad(får skylla på studieresa, födelsedag samt sjukdom), men här kommer månadens favoritprodukter för September!

1. Isadora Gentle nail polish remover vann jag i en tävling som Isadora höll tidigare på året där priset var ett litet kit med produkter från Isadora. Denna tar bort nagellacket supersnabbt utan att torka ut naglarna, lite som Cien's remover (Men dyrare, såklart).

2. Too Faced Shadow Insurance Lemon Drop är en ögonprimer med gul ton som neutraliserar röda toner, jag gillar denna då den är så himla krämig och silkig i konsistensen och den håller verkligen min makeup på plats under dagen.

3. Nivea Stay Real Foundation fyndade jag för en 10a när den lokala stormarknaden slutade ha Nivea i sitt sortimang. Trevliga egenskaper, om än väldigt parfymerad.

4. H&M Eyebrow Fix är ett måste i min sminkrutin, mina ögonbryn växer som ogräs och behöver lite extra TLC för att hållas på plats.

5. E.L.F Nourishing Cuticle Pen har fått ta plats i min väska, och jag oljar naglarna mellan föreläsningar och när jag är på jobbet. Ingen risk för att den läcker heller, då förpackningen är så smart!

6. MAC Eyeshadow Shroom, min perfekta highlighter! Orkar jag inte göra något med mitt smink på morgonen brukar lite Shroom åka på under brynet för ett lyft av ögonen.

Vilka har varit era favoriter?

Kommentera här: