I min dusch..

Jag älskar min dusch, det finns alltid någon produkt som gör huden len eller håret lätt att reda ut här inne! Jag vill ha bättre hyllor i duschen, för just nu står allting så himla temporärt och jag gillar det inte! Självklart hade jag kunnat ta ut en massa ur duschen men jag gillar omväxling(Är man skönhetsbloggare så är man) och pojkvännen har också sin smak när det kommer till produkter. Bilden tog jag för några dagar sedan, jag är ju hemma och besöker Sverige nu så det kanske tillkommer något nytt! Vad har ni i eran dusch?

Tänkte lista vad jag har i duschen just nu:
3x Aussie hårinpackningar.
Aussie Take the Heat balsam
2x L'oreal Hårinpackningar
Dove Intense Repair Hårinpackning
3x Miniförpackningar och 1 fullstorlek av The Body Shops duschkrämer
Gilette Avocado Twist Rakgel
Allison Ansiktsskrubb
Franck Provost Expert Shine Schampo
2x H&M Bodyskrubb
Gliss Hair Repair Ultimate Repair Schampo och Balsam
Palmolive Thermal Spa Duschkräm (Doftar man och har därmed blivit adopterad av pojkvännen)
Lush Coalface ansiktstvål
Lush Babyface ansiktstvål
Burts Bees reseförpackning balsam

Kommentera här: