Kommentarer:

1 Chaosophia:

Åh, undrar om jag inte måste köpa en sådan där röd tröja. Hade lätt föredragit om det inte var paljetter som utgjorde motivet dock..

2 Frida Pygmeisk - makeup:

sv: Ja den blå skuggan är heeelt underbar! =) kram

3 kerstin:

Så fina! Jag kan tänka mig den blå :)

4 Glitter Sisters:

Den rosa är ju to die for! Måste ha! /N

5 FruVesa:

Den blåa vore ursnygg men använder inte toppar med ärm... skit också...

6 Honi:

Chaosophia: Jag kikade på den i butik men jag och paljetter går inte riktigt ihop så jag skippade den!



Kerstin: Den har jag faktiskt köpt häromdagen, den är underbart mjuk och skön!



Glitter Sisters: Den ser jättefin ut men jag gillar (tyvärr) inte paljetter :(



Fru Vesa: Jag föredrar också toppar utan ärm men den blå var faktiskt så skön att jag köpte den. Så himla mjuk och skön!

Kommentera här: