EOTD - Cupcakes

Jag vet inte riktigt vad jag siktade efter denna gång, men jag gillar slutresultatet. Jag kikade lite i mina lådor och hittade ett gammalt eyedust i en Makeupstoreburk (Som jag är säker på inte alls är från Makeupstore utan från något annat märke) som hade en jättefin orange ton med grönguldigt skimmer och bestämde mig för att använda det! Under den undre fransraden har jag applicerat lila och rosa och tonat det så det gav en väldigt cool effekt.
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
NYX Jumbo Eye Pencil Milk
Orange Eyedust (Ingen aning om märke)
Manlypaletten (Mörk orangeröd, lila och rosa)
Estee Lauder Surreal Violet Palette (Vit ljus skugga)
Max Factor Kohl Pencil 010 White
MUA Shade 16 Matte (Ljus matt hudfärgad skugga)
E.L.F Eyebrow Kit Light
Boots No7 Maximum Volume Mascara
Eyeko Grafitti Eyeliner Pen Black

Kommentera här: