Ecotools eyes brush set

För ett tag sedan tipsade Glitter Sisters om nätbutiken Iherb (länk) där det fanns en massa spännande ekologiska produkter (och en massa annat kul), systrarna hade en kod där man fick 5 dollar i rabatt om man shoppade där för första gången och jag slog till på ett fint borstset för ögonen från Ecotools. Har varit väldigt sugen på detta set rätt länge nu, och det kostade bara dryga 6 dollar med frakt inkluderat efter att jag hade använt koden. Frakten uträknas efter hur mycket sakerna väger, så det skiftar såklart lite beroende på vad man shoppar. Om ni också vill lägga en order och få 5 dollar i rabatt hos Iherb kan ni använda CIR729 som kod. Koden gäller bara för nya kunder på deras första order! Borstarna är underbart mjuka och fina, jag är helnöjd.

Kommentarer:

1 Ninni:

Åh, de ser jättefina ut, nästan så jag blir lite sugen här, hihi.

2 Honi:

Ninni: Kunde ju inte låta bli när det blev så billigt ju, jag är en sucker för rabattkoder :p

3 Carina (TotalBeauty):

Stod och fingrade på dem i USA, på ULTA tror jag det var, kostade dock mycket mer, så du fyndade rejält :)

4 Kerstin:

Åh! Ser jättefint ut!

5 Honi:

Carina: Ja det var ett superfynd och dom känns som att dom har jättebra kvalitet dessutom! :)



Kerstin: Dom är så himla mjuka och följsamma! :)

6 Josephine:

Vet inte hur många gånger jag har tänkt köpa dem, ser jättemjuka ut!

7 Linda Marie:

Jag köpte det settet du köpt, och ett till, tack för rabatten! =) Har också kollat på dessa länge, och efter ditt inlägg så slog jag till också. =)

8 Honi:

Josephine: Dom är galet mjuka, har testat dom några dagar nu och dom fungerar verkligen bra!



Linda Marie: Vad kul, hoppas du också blir lika nöjd som mig!

Kommentera här: