Project 10 #6

Ännu mer produkter har just blivit uppanvända och slängda!

1. Madara Nattkräm, min favorit av dom småtuber jag fick hem i Madarakittet.
2. Dermalogica Body Hydrating Cream, en väldigt trevlig kroppslotion som jag faktiskt kan tänka mig att köpa en fullstorlek av.
3. Veet Hair Minimizing body moisturiser. En liten provpåse som jag fick i någon tidning jag köpte i London, medelmåttig.
4. Gliss Ultimate Repair Shampoo, stinker av White Russian men gör håret rätt mjukt.
5. H&M Face Mask Raspberry Smoothie, älskar H&M's ansiktsmasker!
6. Dove Intense Repair inpackning, en väldigt billig men ändå bra inpackning. Gör dock inga superunderverk.
7. The Body Shop Papaya Shower Gel, nu ska jag ta mig till TBS och köpa en ny i en ny doft. Kanske blir en av dom nya juldofterna?
8. Maybelline The Colossal Mascara, har redan en ny här hemma då detta är en favorit.
9. En liten provburk på Strawberry Body Butter från TBS, har haft denna förut och gillade den både nu och då!
10. Vaseline Hand & Nail cream, gillar denna för den är så lätt och går in i huden så fort.

Kommentera här: