Önskelista - November 2011

Ett skepp kommer lastat med önskelistan från November! Först ut har vi Dive Bar från Essie (Om jag minns rätt släpps det snart, men var även i en kollektion förra året!). En bloggtjej beskrev Dive Bar som en påfågel nertryckt i en flaska, i all sin färgprakt (Och även om beskrivelsen kanske är lite... abrupt så måste jag hålla med). NYX's Slide On Eyeliners är i stort sett en direkt kopia av Urban Decay's 24/7 kajaler och alla swatches jag sett gör mig bara mer och mer nyfiken på dessa. Estée lauder släpper alltid fantastiska kit till jul och i år har dom släppt kittet ovan i samarbete med Michael Kors. Är jag sugen? You bet!

Vad önskar ni er?

Kommentarer:

1 Viktoria:

Essie Dive Bar står högt uppe på min önskelista just nu :D

2 Carina (TotalBeauty):

Just Dive Bar lacket har funnits ute på nätet och bland annat i butiker i USA ganska länge nu. det fanns att köpa redan i April! Är dock inte säker på att nyansen överhuvudtaget kommer att börja säljas i Sverige (inom kort).



Dive Bar är mitt favoritlack ur Essies "nya" nyårskollektion 2011, sååå fint!



Kitet från Estée lauder ser fint ut :)

3 Honi:

Viktoria: Ja visst är det vackert!



Carina: Det släpptes väl med "holiday 2010" om jag inte minns helt fel? Jag köper ju alltid mina Essielack via nätet, men det är ju trist om det inte ens kommer till Sverige så fint som det ser ut att vara!

4 Johanna Rise:

sv: Ja det hoppas jag med! Tack så mycket! Allt bramed dig?

5 Johanna:

Sv: Tack så mycket sötaste du!

6 Mimmi:

Tack för kommentaren! Fin blogg föresten...C:

7 Sara:

sv: haha jo, min gamla effektslinga gick av... så har ett hål som jag försökt gömma.. xD

8 yasmine modell mamma och fru:

ja rött är alltid nice men jag valde smaragdgrönt. grönt är ju också lite juligt och satin är alltid snyggt.

men jag brukar väl oftast vara röd eller svart eller glittrig på julen så i år fick det bli en färg jag inte brukar bära.

nu ska jag ha mys kväll kraam

9 kerstin:

Jag kan tänka mig ungefär samma saker som du :)

10 josefine:

dive bar ser riktigt riktigt fint ut :)

11 Anonym:

SÅ snyggt lack!

12 Honi:

Kerstin: Du har bra smak! ;)



Josefine: Visst är det tjusigt? Sugen till döds just nu..



Karinolofsson: Visst är det fantastiskt!

13 Josephine, Makeuponista:

Michael Kors-kitet vill jag ha för väskans skull, sminket är bara bonus! :D

Kommentera här: