Mavala Paradoxe

Mavala's höst och vinterkollektion heter Paradoxe och innehåller 6 lack i fina kräm och skimmer. Färgerna är mörka och höstiga, med en orange som lite otippat sticker ut. Det som förvirrar mig lite är hur flaskbilderna nedan och promobilden ovan skiljer sig så mycket. Jag har sett lacken i butik och tycker flaskbilderna nedan stämmer mest överrens med verkligheten! Flaskorna innehåller 5 ml och kostar 45 kronor, och dessa finns att köpas hos Parelle, Åhlens eller Kicks. Jag blir personligen mest sugen på Purple Sensation och (lite otippat) Racing green, vilka fina färger! Har ni sett dessa i butik eller kanske köpt något av dom? Vilka färger tycker ni ger mest sug?

Kommentarer:

1 Ninni:

Tittade på dessa i butik för en stund sen, det lacket som lockar mig mest är Platinum Marble, det är superfint!

2 Awesome Chemistry:

Orange Amazone, foh sho!

3 Sara:

sv: okej! ska kolla in dom på måndag :D tack!

4 Nageldraken:

Jag har faktiskt fått Purple Sensation att recensera (vilket i sig är otroligt!). Jag har inte provat det än, men det ser fint ut. Inte så värst unikt, men ett fint lila skimmerlack. Jag har tittat på dem i butik också, men fastnade egentligen inte så mycket för dem. Det gröna var fint, men jag har nog något liknande redan så jag behöver inte köpa det också.

5 Honi:

Ninni: Har också kikat på dom i butik uppe i sverige, men jag sprang nästan för att jag hade så bråttom så jag hann inte riktigt klämma och vända mer på dom.



Awesome Chemistry: Jag gillar också den orangea, det är verkligen en färg som sticker ut när det står med alla dom andra!



Nageldraken: Det gröna påminner mig om Racing Green från Barry M faktiskt! Det lila däremot hade jag gärna plockat upp, allt som är lila ligger per default mig varmt om hjärtat ;)

6 Anonym:

Jättefina färger!

7 BrilliantNail:

Missat kollektionen totalt, men ska förbi Kicks imorgon och kika på den. Platinum Marble lockar mest, men Purple Sensation ser jättefin ut med.

8 BrilliantNail:

Missat kollektionen totalt, men ska förbi Kicks imorgon och kika på den. Platinum Marble lockar mest, men Purple Sensation ser jättefin ut med.

9 June:

Jag blev superkär i det gröna, det orange och det grå (orkar inte skriva ut namnen), men tycker tvärtemot dig att promobilden var mer lik verkligheten än flaskbilderna :P Jag fick i alla fall anstränga mig för att inte köpa alla tre lacken när jag precis beställt en massa nya som inte ens kommit än. Men jag tror att jag ska önska mig dessa av min mami i julklapp.

Sv: Bättre sent än aldrig ;) Du är SÅ välkommen!

10 Honi:

Karinolofsson: Visst är dom vackra!



Brilliantnail: Kollektionen har inte blivit promotad så mycket så det är lite en "diamond in the rough" :)



June: Det gröna är superfint men inte så unikt, det orange och grå är superläckra och lite annorlunda! Önska sig i julklapp kan man ju alltid göra ;)

Kommentera här: