Månadens Favoriter: November

Här kommer (som vanligt) månadens favoriter! Min MAC-palett köpte jag i London och min beskedna samling på två fjuttiga skuggor har blivit otroligt välanvända. Så välanvända att jag redan funderar på vilken skugga jag vill ha nästa gång. Milani's Liquif'eye kajal är helt sjukt nattsvart och glider på som smör, har ni möjligheten att köoa denna så kommer ni inte ångra er. I mitt lilla Lancome-kit som jag köpte häromveckan fanns en miniversion av Hypnose Volume och den har jag fattat tycke för (Synd bara att dom är så dyra..). Den hudfärgade MUA-skuggan är även den en fortsatt favorit och jag har numer en så djup grop i skuggan att jag snart nått botten (Och hur ofta händer det egentligen för en skönhetsbloggerska?)..

Vilka har era novemberfavoriter varit?

Kommentarer:

1 Amanda Jonsson:

Svar: tack så mycket. jaa det är superfint! :)

2 Lenore:

Jag satt faktiskt igår och funderade på om jag någon gång gjort slut på en ögonskugga eller läppstift. Icke sa nicke. Knappt slut på ett läppglans... Den ögonskugga jag köpte först är fortfarande inte slut. Å andra sidan är den riktigt dålig vid det här laget (jag har använt vatten till den och den är stenhård) så den kommer inte ta slut heller. (Ja, jag har iaf nått botten...)

Kommentera här: