Lime Crime Holiday 2011


Den 28e November släpper Lime Crime fem läppglans som går under samlingsnamnet Carousel Gloss. Alla läppglans är cruelty-free och veganska, och dom kostar 17 dollar/st. Jag gillar udda kollektioner där det är plats för lite udda produkter vid sidan av allt "normalt" som släpps, kika bara in blåa Loop-de-loop eller lila Kaleidoscope.

Mest sugen blir jag på maffigt glossiga Candy Apple, som jag antar är det gloss dom har använt på bägge promobilder. Hur läckert som helst! Produkterna finns tillgängliga på Lime Crime's hemsida Limecrimemakeup.com. Jag gillar promobilderna så mycket att det blir lite bildspam i detta inlägg, så jag hoppas ni överlever detta awesomeness overload.

Kommentarer:

1 Josephine, Makeuponista:

Alltså jag älskar promobilden, och så älskar jag ju knäckäpplen också... ;D

2 Elin Fagerberg:

Åh, vad läckert!!

3 Therese (Therese Skönhetsblogg):

Gillar också det röda bäst :)

4 Wysteriia:

Åh vilka läckra bilder dom gjort :D

5 Sminkhörnan:

Asså man blir ju inte LITE sugen efter dessa promobilder, så JÄKLA fina. Jag vill ha allt!!!!

6 FruVesa:

Ojojoj... det suger i köptarmen.. det där röda över ett rött läppstift... mumma!

Kommentera här: