Lancome prova-på-kit

Lancome är inte ett märke som jag har stiftat så mycket bekantskap med även om jag själv (och alla i min omkrets) klassar mig som skönhetsnörd av högsta rang. Därför blev jag lite extra pepp när jag kikade in i Matas och "min" (Ja jag har min egen!) matas-tjej tipsade mig om detta lilla kit. Jag hade fortfarande ett presentkort sedan min födelsedag och bestämde mig för att slå till, och vilken förvirring när jag inser att det kostade  futtiga 80 kronor. Då kan man ju unna sig att testa på något nytt! Kittet innehåller minivarianter av Hypnose Mascara, Hydra-zen kräm, Parfymen Tresor in love samt ett underbart rött läppstift vid namn L'absolu Rouge.

Vad tycker ni om denna slags prova-på-kit? Har ni köpt något som sedan fått er helt sålda?

Kommentarer:

1 Kerstin:

Prova-på-kit är det bästa! Man kan verkligen hitta godbitar! Hydra Zen är riktigt bra, men jag har för mig att jag tyckte att den gav lite flr lite fukt i förhållande till sitt höga pris.

2 H:

Oj det var ju verkligen billigt! Jag sminkar mig dock så sällan så jag har svårt att rättfärdiga alltför många köp :P

3 Honi:

Kerstin: Jag älskar prov-kit, så detta var verkligen perfekt. Och om man inte gillar grejerna så tar det ju inte lika lång tid att använda upp dom som f.ex fullstorlekar.



H: Nä så kanske man inte vill shoppa för mycket heller! :)

4 Ninni:

Prova-på-kit is da shit! Älskar dem! Den krämen har jag testat och minns att den var riktigt skön.

5 roxcat:

Prova på-kit tycker jag är suveräna! Däremot har jag inte skaffat så många själv, det enda jag kommer på nu är Urban Decays Hall of Fame för ett par år sedan, den innehöll en XL-version av Primer Potion och sedan lite miniversioner av lite läppgunk och mascara + kajal.

6 Josephine, Makeuponista:

Vilket fint kit! Själv älskar jag kit, perfekt om man vill testa innan man köper dyrt! :)

7 M*:

- yeah i löve them!

8 Honi:

Ninni: Det låter mycket lovande! Ska börja prova den när min Originskräm tagit slut!



Roxcat: Ett UD kit låter ju inte heller som fy skam, det hade jag gärna haft! Minigrejer är ju utmärkta, så slipper man spendera pengarna på något man inte använder upp.



Josephine: Speciellt med dessa dyrare märken såsom Lancome!



M: Kärlek!

Kommentera här: