Julklappstips #3

Urban Decay's nakedpalett är en sådan där produkt som passar alla, och det är nog därför den har blivit så hypad som den är. Paletten innehåller fantastiskt fina vardagsskuggor, men även några mörkare toner som enkelt gör att man kan lägga en festmake också!

Pris: 340 kr hos Beautybay(Exklusive frakt), 375 kr hos Lookfantastic (Gratis frakt).
Kan köpas hos: Beautybay (länk), Lookfantastic (länk).
Passar bäst till: Systern, skönhetsintresserade mamman, flickvännen.. Ja, nästan alla kvinnor i ditt liv!

Kommentarer:

1 Blowfish:

2 Blowfish:

Haha jag råkade trycka på klar på telefonen, lite trött tror jag. Ja ELF har mycket bra produkter och nu ska jag testa mer nytt! Jag minns knappt vad för kläder jag köper när jag väl shoppar det heller så jag är ett hopplöst fall! Ha en bra torsdag! :)

3 Josephine, Makeuponista:

Den ser så fin ut, men än så länge har det inte blivit något köp!

4 Kerstin:

Otroligt bra tips :)

5 Emelie - Crazynails:

Sv: Tack tack :)

Har kvar samma, men vill gärna byta till något snyggare haha ;)

6 Honi:

Josephine: Samma här, men jag hoppas jultomten läser min blogg ;)



Kerstin: Tack! Det är en universell produkt får man väl säga, finns något för alla!

7 josefine:

den där paletten får gärna finnas i någon av mina julklappar :)

8 Aidas Make Up:

Jag gillar den men det är ingen sådan palett som jag bara MÅSTE ha utan den får komma när den kommer haha. Dock när jag ser på swatches börjar det dreglas lite ahahaha

Kommentera här: