FOYD - Dissapearing Act v2

Såhär såg jag ut igår när jag var på "Julefrokost" på jobbet, en slags firmafest där man käkar dansk julmat och dansar hela natten. Jag körde en favorit i repris i form av en gammal sminkning, ni kan se en EOTD med närbilder här. Kvällen var jättetrevlig med mycket god mat och trevligt sällskap i form av 200 människor varav 8 var från min avdelning (Parfymavdelningen). Idag står schemat bara på avslappning!

Produkter:
E.L.F Mineral Infused face primer
Chanel Vitalumiere Aqua Foundation BR10
E.L.F HD Powder
E.L.F Mist & Set
Too Faced Shadow Insurance
NYX Jumbo Eye Pencil Milk
Manlypaletten
Estee Lauder Surreal Violet Palette
Makeupstore Cake Eyeliner Black
Makeupstore Mixing Liquid
Milani Liquif'eye Kajal Black
GOSH Extremel Art Eyeliner 18
E.L.F Brow Kit Light
H&M Brow Fix
E.L.F Studio Blush Gotta glow (Highlighter).
Försvarets hudsalva.

Kommentarer:

1 Ninni:

Snyggis där! Du gjorde succé va? :-)

2 Beautybylinda:

Superfint :)

3 Kerstin:

Jättefint!

4 Mia:

snyggt! =)

Men pratar du danska? =O

5 Honi:

Ninni: Fniss, klart jag gjorde! ;)



Linda: Tack!



Kerstin: Tusen tack!



Mia: Jajjamen, jag pratar flytande danska. :)

6 roxcat:

Jättefin sminkning!

7 FruVesa:

Tjusigt värre!

Kommentera här: