Event med L'oreal, Schwarzkopf

Hejsan på er! Jag har spenderat större delen av eftermiddagen och kvällen på ett event som hölls av L'oreal/Maybelline, Cederoth och Schwarzkopf och jag är så himla slut av all information som jag sugit åt mig. Vi var ett gäng brudar som okynnesswatchade oss igenom större delen av L'oreal's sminksortiment, doftade på krämer och jämförde mascaraborstar. Det bjöds dessutom på väldigt god middag så jag får väl säga att jag har haft en superkväll. Några bilder blev det tyvärr inte men här har ni iallafall en bild på dom GIGANTISKA goodiebags vi fick med oss hem. Dom innehöll bl.a Bio-oil, Cederoth's nya "nupoliknande" produkter Allevo, smink från L'oreal samt ett helt gäng hårprodukter från Schwarzkopf. Det blir massor att testa sig igenom alltså, och grejerna dyker såklart upp i bloggen förr eller senare.

Kommentera här: