EOTD - Wham! Pow! Bam!

Åh jag hade så gärna velat visa en hel ansiktsbild på denna sminkning, för det var så himla fint med dessa lila och silvriga toner till min hud och till min ögonfärg. Ljuset ville tyvärr inte vara med idag och dom enda bilder jag fick till var just dessa närbilder! Mitt på ögonlocket har jag lagt en silvrig skugga för att skapa lite djup och en lite mer glammig look, älsk!

Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
Gosh Eyeshadow Stick Love That Beige
Jesse's Girl Eyedust Ultra Violet
MNY Eyeshadow 613 (Silver)
Estee Lauder Surreal Violet Palette
MUA Eyeshadow Shade 16 matte (hudfärgad)
Lancome Hypnose Mascara
Milani Liquif'eye Kohl Pencil Black
Isadora Eye Brow Pencil 22 Light Brown

Kommentarer:

1 Carina (TotalBeauty):

Åhhh så fint! Vill också kunna få till så vackra sminkningar :) (och bra bilder)



Har blivit riktigt nyfiken på Milani Liquif'eye Kohl Pencil Black, hur bra sitter den kvar?

2 Wysteriia:

fint :) Synd på ansiktsbilden!! :)

3 Kerstin:

Ursnyggt!

4 Honi:

Carina: Den sitter faktiskt överraskande bra, och har helt galen pigmentering. :) Tack!



Wysteriia: Ja men ibland får man nöja sig med det man lyckas få till! :)



Kerstin: Tack!

5 Wysteriia:

Svar: Åh jag förstår det! Önskar jag inte hade så jäkla långt alla ggr också :P

6 josefine:

älskar färgerna tillsammans, riktigt fint! det var verkligen en fin lila ton :)

7 sminkan:

Otroligt fint! Älskar färgerna och skimret!

8 Lotta:

Vilken fin lila färg! Och snyggt skimmer, jättefint!

9 Honi:

Josefine: Tack! Lila är min absoluta favoritfärg så det trivs jag minsann jättebra i!



Sminkan: Tusen tack! :)



Lotta: Skimret är fantastiskt! :)

10 Josephine, Makeuponista:

Ursnyggt! :)

11 Honi:

Josephine: Tack!

12 Kajalpennan:

Färgerna är väldigt fina, sminkningen likaså men jag slås framförallt av formen. Den här du fått till jättebra! Snyggt

13 FruVesa:

Den färgen var ju helt underbar på dig!

14 Honi:

Kajalpennan: Provade faktiskt något nytt när det kommer till själva formen i denna sminkning, blev jättenöjd! Tack!



Fruvesa: Tusen tack, älskar lila så det är jag glad att du tycker!

Kommentera här: