EOTD - Pastel

Godmorgon världen! Jag är sjukt trött men lyckades få ihop en sminkning innan jag tar mig ut genom dörren! Idag blev det pastelligt med ljust mintgrönt och lila. På bilderna ser det ut som att uttoningen är slarvigt gjort men när jag kikar i spegeln ser det jämnt och fint ut, skumt! Jag gillar tonen på den mintiga skuggan och kan tänka mig att testa den igen men med något mörkare som konstrastfärg. Ikväll ska jag på "julefrokost" på jobbet, en slags julfest för hela butiken och alla avdelningar med middag och gott att dricka. Det kan alltså hända att ännu en sminkning dyker upp antingen idag eller imorrn!

Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
NYX Jumbo Eye Pencil Milk
Manlypaletten
E.L.F Waterproof Eyeliner Pencil Black
L'oreal Volume Million Lashes
Isadora Eye Brow Pen 22 Light Brown
MAC E/S Shroom (highlighter)
Max Factor Kohl Pencil 010 White

Kommentarer:

1 kerstin:

Finfint! Ibland blir det helt annorlunda genom kameralinsen. Det är lite skumt!

2 Honi:

Kerstin: Ja det är allt bra underligt tycker jag, kan det inte bli som jag vill att det ska bli istället! Tack :)

3 Josephine:

Ibland vill det inte bli bra på bild, men jag tycker att det ser fint ut! :)

4 FruVesa:

Vilken fin mintgrön! Vill också testa det på ögonen..

Kommentera här: