China Glaze Let it Snow 2011

China Glaze's så kallade "holiday collection" har detta år fått namnet Let it snow och är som vanligt inspirerad av julsäsongen. Let it snow innehåller 12 lack i härligt festliga julfärger som går i festligt julrött och grönt blandat med lite bling i form av Tinsel Town och Snow Globe. Jag har redan Tinsel Town här hemma, och det är verkligen hur läckert som helst! En NOTD med den kommer såklart också. Vad tycker ni om jul-lacken, är det något som lockar? Snow Globe ser spektakulärt ut och jag är verkligen sugen på det också.
Twinkle Lights, Tinsel Town, Icicle, Snow Globe
Champagne Bubbles, Holly-day, Glittering Garland, Blue Year's eve
Ring in the Red, Poinsettia, Velvet Bow, Winter Berry

Kommentarer:

1 Sminkhörnan:

Jag tycker nog dom röda lacken lockar mest, den som är på promobilden ser helträtt ut på julafton!

2 Linda:

Är sugen på snow Globe men är lite för lat för glitter lack samtidigt, är ju så tråkigt att ta bort :p så därför tvekar jag lite. Men det ser hur fint ut som helst.

3 Honi:

Sminkhörnan: Det är ju så klassiskt och tidlöst så jag förstår absolut varför dom släpper så många röda lack!



Linda: Tror mer det är bäst som layeringlack, och då är det ju lättare att ta bort :) Att få snow globe täckande tror jag skulle vara ett evighetsprojekt.

4 Kerstin:

Lacken är finfina, men jag tycker att förra året julkollektion var ett strå vassare.

5 H:

Twinkle Lights, Tinseltown, Snow Globe och Ring In The Red skulle jag minsann kunna tänka mig. Men det får bli efter jul för nu ska här köpas julklappar till andra först och främst :P Ser fram emot din NOTD!

6 Dragoonflys sminkblogg:

Hur snygga färger som helst! Älskar de glittriga <3

Kommentera här: