NOTD - Worth The Risque

Det har varit många Holos på det sista, och här kommer ett till. Detta är Color Club - Worth The Risque, ett härligt silverholo. På bilderna har jag tre tunna lager, hade nog klarat mig med två flödiga men jag tycker att tre tunna brukar hålla bättre och torka fortare av någon anledning så jag kör på det! Superhärligt lack som bara gör mig mer och mer sugen på fler och fler holografiska lack, det är bra att Color Club's hololack är så lätta att få tag på! Detta kostade dryga 35kr på ebay!

Kommentarer:

1 Emma:

APsnyggt =)



Tack för din kommentar! Jag har kollat upp det lite och såg problemet igår, men nu tycker jag det fungerar? Om du upptäcker det igen kan du väl snälla, rara söta hojta till så jag kan hålla koll på det =) Tack tack!

2 roxcat:

Så snyggt! Det här ska jag införskaffa vid lämpligt tillfälle =)

3 Nailtastic:

Jättefint!

4 kerstin:

Fantastiskt fint! Hamnar på min inköpslista också!

5 Jennifer Solórzano !:

Vilken härlig färg! :D

6 Honi:

Emma: Visst är det läckert! Ville bara säga till såklart, så att du visste om du inte redan gjorde det :)



Roxcat: Do it! Jag älskar det :)



Nailtastic: Agreed!



Kerstin: Låter bra! Det är skönt med holos som är lätta att få tag på :)



Jennifer: Silvret är ju inte så spänannde men holoeffekten är fin!

7 Al:

så snyggt !

8 Honi:

Al: Visst är det! :D

Kommentera här: