H&M Eyebrow Fix

Brynfix är en produkt som fungerar som hårgele för ögonbrynen, helt enkelt för att fixera håren så att dom ligger på plats under dagen. H&M's brynfix kommer i en genomskinlig tub med en vanlig mascaraborste för att göra appliceringen lättare.

I stort sett alla brynfix-produkter fungerar på samma sätt och innehåller det samma, vilket är en av orsakerna till att jag sökt efter den billigaste. För vem vill egentligen spendera massa pengar på något som funkar om man kan få det billigare?

När jag applicerar denna så använder jag såklart applikatorn i tuben och borstar produkten igenom brynen. Sen tar jag en torr mascaraborste och borstar igenom håren för att dom inte ska kännas så stela under dagen, fungerar utmärkt. Har upplevt att om jag skippat torrborstningen så börjar produkten att flaga av i stora sjok för att det bara lägger sig på brynen istället för att forma brynen. Helt klart en bra produkt som jag kommer köpa igen, minus för att den inte känns så lyxig dock.

Pris: Ca 50 kr.
Finns hos: H&M
Mitt betyg: 4/5, Bra, prisvärd och lättanvänd.

Kommentera här: