EOTD - Yesterdays dreams

Såhär var jag sminkad igår! Vi var till en av våra vänners 25årsfest så jag drog till det rejält med en lila sotning och neutrala läppar (Som inte fastnade på bild, men det var fint!). Festen var hur rolig som helst, här i Danmark har vi en rätt underlig tradition där dom som blir 25 och fortfarande är ogifta "får kanel". Vad detta innebär är att hela dagen man fyller 25 har alla rätt att peppra en med kanel och mitt under välkomstdrinken fick födelsedagsbarnet ett kilo kanel över sig. Sjukt roligt, tror dock jag flyr landet den dagen jag blir 25 för att undvika samma öde!

Produkter:

Too Faced Shadow Insurance

NYX Jumbo pen i Pots&Pans & Purple

Estee Lauder Surreal Violet palett (Lila metallic, mörklila plommon och ljus rosa skimrande)

E.L.F Cream Eyeliner (Black)

E.L.F Waterproof eyeliner pen (Black)

MAC Eyeshadow Shroom (Highlighter)
The Colossal Mascara
E.L.F Mini makeup collection (Brynskugga)

Kommentarer:

1 kerstin:

Jättesnyggt! Jag gillar formen på skuggan!

2 Honi:

Kerstin; Tack! Tyckte själv det blev himla fint och inte allt för dramatiskt :)

3 roxcat:

Så snyggt, älskar den lila nyansen!

4 Helena:

jättefint :-)

5 Sanna:

du passar skitbra i detta! jättefint!

6 Honi:

Roxcat: Den är från EL paletten, superfin!



Helena: Tusen tack!



Sanna: Tack vad gullig du är!

7 Sminkan:

Väldigt snyggt!

8 Schober:

Den lila färgen är ju helt underbar!

9 Honi:

Sminkan: Tack!



Schober: Tusen tack :) Den är hur fin som helst!

Kommentera här: