EOTD - Little yellow daisy

Kände för något lite färglatt men nedtonat, så det blev ljusa toner i rosa och gult med en mörklila eyeliner. Eyelinern ser lite flammig och ojämn ut på andra bilden men det var den inte i verkligheten, bara lite som en sidenote!

Och som en liten update har jag lagt upp ett inlägg med vinnaren i GOSH tävlingen men det verkar som att blogg.se trilskas och vill varken visa det inlägget eller andra inlägg jag publicerar. Verkar inte bara vara mig som har problemet heller, hoppas det löser sig!

Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
GOSH Waterproof eyeshadow stick i Love that Pink
Eyeko grafitti eyeliner pen - Purple
GOSH Extreme volume 2 step mascara
Max Factor Kohl pencil 010 White
Manlypaletten - rosa och gul
MAC Eyeshadow Shroom (Highlighter)
E.L.F Eyebrow kit Light

Kommentarer:

1 Carina (TotalBeauty):

Läckert och fint med en sådan färgglad sminkning!



Synd att jag är så feg av mig, men jag har i alla fall börjat använda lite mer färg nu :)

2 Honi:

Carina: Tack! :) Eyelinern hade gärna fått vara lite annorlunda men jag blev okej nöjd!

3 BEAUTY SECRETS:

Jättefint som alltid:) Så vackert med dom färgerna ihop!:)

4 BeautyLifestyle:

Snyggt! :)

5 Honi:

Beauty Secrets: Tyckte också färgerna blev fina ihop, som en liten blombädd :)



Beautylifestyle: Tack!

6 roxcat:

Vilka härliga färger!

Kommentera här: