EOTD - B(lime)y

Inläggets namn är ett brittiskt ord som en av mina bästa vänner från London alltid utbröt i när han blev förvånad, tyckte alltid det lät så himla roligt! Nåja, nog om det. Idag har jag min favorit när det kommer till vårskuggor, nämligen fina Lime från Makeupstore. I creasen och suddat uppåt har jag en greige skugga från E.L.F's minipalette och så lekte jag lite med färgad eyeliner!

Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
Gosh Eyeshadowstick Love that beige
Makeupstore Lime
E.L.F Mini Makeup collectio - Greige skugga
MAC Eyeshadow Shroom
Smashbox Cream Eyeliner Duo Image/cameo
The Colossal Mascara
Isadora Brow Pencil 22 Light Brown

Kommentarer:

1 Carina / TotalBeauty:

Snyggt! Mascaran ser fin ut också :)

2 Kerstin:

Jättefint!

3 Honi:

Carina: Tack! :) Älskar The colossal, underbar!



Kerstin: Tack!

4 lovisa:

sv aj min meD :D

5 TotalBeauty:

Vad kul att du är med i min tävling :) Lycka till!



Har svårt att välja ut bara ett enda inlägg som jag gillar från din blogg, men när jag har det ska jag vara med i din tävling. :)

6 Nails By Desiré:

Åhh detta va jätte fint! :)

7 Sminkan:

Snyggt!

Kommentera här: